poniedziałek, 24 sierpnia 2009

O wszystkim, o niczym i o "Classical" Rakusi Designs

Wakacje powoli się kończą, za oknem już jesiennie i lekko mgliście, a czas pędzi przed siebie nieubłaganie. Każda pora na wprowadzenie zmian jest dobra. Ja też postanowiłam zmienić siebie i - po nastu latach ujrzałam mój własny kolor włosów! Wcale nie są mysie! Przez lata w ukryciu mysiego koloru pomagały mi rudości. Okazało się, że mam całkiem fajny brązik! A to tylko maleńki fragmencik planowanej zmiany :) Reszta wymaga czasu...

Dzisiaj pojawił się w HM Scrap Shop i w DigiDesignresort najnowszy zestaw Rakusi zatytułowany "Classical". Jest troszkę... nietypowy, bo niemal całkowicie pozbawiony zieleni, dzięki czemu można sprawdzić swoje możliwości poruszając się w troszkę innych rejonach kolorystycznych.



Moja praca z tego zestawu to Rak dla Moni:



A ponieważ na pracy dla Moni jest mały mężczyzna, to pozostaję w męskich klimatach: Bubcio w oprawie zestawu Kimli "Shabby Nature":



I następny mały facet - Adaś od Avanti

credits: Nanine "Blue Heart", fonts - Motoring

A żeby tych mężczyzn nie było za dużo, to teraz rak dla Doti zrobiony na wyzwanie "Ukryte znaczenia" na DSPL. Do jego zrobienia wykorzystałam fantastyczny zestaw Jolanty "Sensitivity", który kupić można w ScrapBird albo w HM ScrapShop



A na zakończenie chcialam podziękowac Mavee i Moni za nagrodę. Czuję się zaszczycona i wyróżniona! Buziaki, dziewczyny - poślę ją dalej przy chwilce czasu :)



I to by było na tyle!!!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).