środa, 26 sierpnia 2009

O sklerozie

Mam sklerozę. Mam. Fakt nie do podważenia! Dostałam pięknego raka od Moni - a właściwie to nie dla mnie był ten rak, tylko dla Bubcia, który świętował swoje czwarte urodziny. I za każdym razem, gdy tu byłam, zapominałam za niego podziękować.



Moniu, dziękuję!

Dzisiaj mam dwie prace z zestawu Agnesingap zatytułowanego "Pastel World". Można go kupić w ScrapBird.



Ładny, prawda? Zrobiłam z niego dwie prace.





Nie mogę się rozstać z zestawm Rakusi "Classical" i zajęłam się moją Hancymonką.



Jeśli ktoś chciałby mieć ten zestaw, to można go kupić w DDR
A ja mam nadzieję, że moja skleroza to skutek upału panującego na zewnątrz. W każdym razie idę pooddychać sierpniowym, wczesnowieczornym powietrzem. Pa!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).