poniedziałek, 31 sierpnia 2009

O urodzinach raz jeszcze

Agnesingap skłoniła mnie do powrotu do dnia urodzin mojego synka. Stworzyła śliczny urodzinowy zestaw, obok którego nie można przejść obojętnie, zatytułowany "Happy birthday". Wygrzebałam więc zdjęcie Macieja i... wyskoczył z pudełka - tak samo przystojny jak 4 lata temu ;)


Zestaw można nabyć w ScrapBird - zachęcam też do odwiedzin bloga Agnesingap - znajdują się tam informacje o promocji :)



A ponieważ muszę być sprawiedliwa, więc oskrapowałam również Hanię w dniu jej drugich urodzin:



Bądźcie szczęśliwe, dziecieczki!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 15 post on Aug. 31, 2009. Thanks again.

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).