piątek, 7 sierpnia 2009

O nowym zestawie Rakusia Design

Jest już dostępny nowy zestaw Rakusi - nazywa się "Dreamer" i można z niego sporo wyczarować. Mnie udało się zrobić coś takiego z Hanią, a właściwie peruką, w roli głównej:


W tej pracy wykorzystałam tylko niewielki odsetek tego, co Rakusia zamieściła w zestawie. Zestaw prezentuje się tak:


zaś dostępny jest w Digidesignresort. A na blogu Rakusi czeka na Was małe freebie z tego zestawu :)

Bawiłam się również zdjęciami Julii i zrobiłam z zestawu Reni jeszcze jednego raka dla AMP. Zdjęcie zostało zrobione podczas urodzinowego kinderbalu Julki - w rączce dostojna (!) jubilatka trzyma swą ogrodową zdobycz ;)


Credits: RenaDesign "Fruity Summer Time"

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).