sobota, 1 sierpnia 2009

O pięknie wakacji

Wakacje to fantastyczny wynalazek! Nagroda dla tego, kto je wymyślił. Czasu wprawdzie za wiele nie ma, ale przynajmniej ten, który jest upływa w przyjemnych okolicznościach. Ostatnio wakacyjne wycieczki zdominowały nasze życie. Ostatni wypad to Wąwóz Homole. Krajobraz cudny, trasa to prawdziwe wyzwanie dla moich tuptusiów, pogoda wprost idealna do wydeptywania ścieżek i głazów - jednym słowem było fantastycznie! A w domu czekała na mnie niespodzianka - rak od Moni



Pomyślałam, że ja też zrobię raczka - jest na nim Julia wspinająca się na drzewo.

Credits: Collaboratif: "Saveurs dete", mask by AgaWa


Maskę do tej pracy wykonałam sama, gdyby komuś się spodobała, to może ją pobrać klikając tutaj. Maska w pełnej okazałości wygląda tak:


A na koniec postanowiłam się zająć zdjęciem własnego dzieciaczka i wyszło mi tak:

Credits: Babinetky "Zahrada", mask - Babinetky, WA - Leemonca


A teraz idę korzystać z... wakacji!!!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 01 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 02 Aug [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Anonimowy pisze...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Template(s), Overlay(s), Photo Mask(s) post on Aug. 02, 2009. Thanks again.

mojapasja pisze...

dziękuję :)

Anonimowy pisze...

dziękuję za maskę ;)

http://dziuniaf.blogspot.com/ pisze...

dziękuję za maskę :)

bozena pisze...

dzieki za maskę jeszcze raz...kurcze ja nie umiem pisać komentarzy ...sorry za spam :)..hahahaha

doti40 pisze...

ooo, tej maski nie widziałam :) Maniacko je kolekcjonuję, dziękuję!

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).