poniedziałek, 16 sierpnia 2010

O tym, że urodziny to rzecz święta!

Jutro Maciej będzie świętował swoje piąte urodziny. Od ponad miesiąca każdego ranka obserwuje kalendarz, analizuje aktualną datę i liczy ile dni zostało do tego Wielkiego Dnia. Emocje są ogromne! Któregoś dnia zachowywał się niegrzecznie. Miał chyba gorszy dzień i nic nie było w stanie poprawić mu humoru. Złościł się o byle co, krzyczał na Hanię, dokuczał jej... Asortyment niegrzecznych zachowań miał pokaźny!
W końcu zdenerwowałam się na niego i zagroziłam, że odwołam urodziny. Wtedy rozpłakal się żałośnie i powiedział:
- Nie mozieś odwołać ulodzin, bo juź na ziawsie będę miał nieciałe pięć lat! I nie będzieś wiedziała jaki jeśtem duzi!

Wobec takiej argumentacji nie miałam wyjścia - nie odwołałam urodzin!!!

***

Poniżej Maciej mający równy miesiąc. Z rozrzewnieniem wspominam tamte chwile. Wszystko było takie nowe, ekscytujące, niespodziane, piękne, beztroskie, dobre, kolorowe - jak to we wspomnieniach! Zresztą Skaldowie wyśpiewali to lata temu:

"Szanujmy wspomnienia, smakujmy ich treść
Nauczmy się je cenić (...)
Wspomnienia są zawsze bez wad!"



Dookoła nas ciągle nowe maluszki! Poniżej zdjęcie pewnego mężczyzny, który nie ma jeszcze miesiąca (GSO).


Słodziak! Oba zdjęcia otoczone zostały elementami z zestawu Rakusi "I wish...". Zestaw jest piękny i piękne są prace, które z niego powstają. Możecie go mieć odwiedzając ShabbyPickle Designs.

A ja idę pobawić się z moim prawie 5-latkiem! Dobrze, że są te urodziny, przynajmniej wiem, jaki mój syn jest duży!

- I to by było na tyle!

1 komentarz:

doti40 pisze...

Powaliła mnie argumentacja Maćka :) I Twoje dziecię ma już 5 lat!!! Czemu ten czas tak ucieka?
Prace piękne zaprezentowałaś :) Też powalają!
A teraz idę poczytać czemu dzidziuś ma hopla ;-)

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).