środa, 4 sierpnia 2010

O tym, że dziewczynki muszą kochać kolor różowy

Dziewczynki muszą kochać kolor różowy.
Gdy mama małej dziewczynki wchodzi do sklepu z ubrankami dla dzieci, po stronie chłopięcej widzi wszystkie kolory tęczy z dominacją "burości" (czyli kolorów praktycznych, na których brud nie od razu jest widoczny). Po stronie dziewczęcej widzi wszystkie kolory tęczy dołączone do barwy różowej. Różowe bluzeczki, spódniczki, sukienki, spodenki, kapelusze, czapeczki, rajstopki, skarpetki itp. Buciki też. I spinki do włosów. I opaski. Mała dziewczynka musi wyglądać słodko jak landrynka.

Moja mała dziewczynka "ubielbia" kolor różowy. I fioletowy. Postanowiłam znaleźć dobrą stronę tych znienawidzonych przeze mnie różowości i fioletowości - i znalazłam!
Każdy ciuszek, jaki wytargam z różowej szafy mojej różowej córki pasuje kolorystycznie do reszty, którą moja córka ma na sobie. Trzeba tylko przekonać młodą, że do sukni "bąbki", na ramiączkach, lekkiej i zwiewnej nie pasują spodnie-rybaczki z trzema różowymi guziczkami na nogawkach.

Pościel moja różowa księżniczka ma różową.

Zabawki dziewczęce - kuchenka, odkurzacz itp - no oczywiście - różowe! Hulajnoga - różowa! Okulary przeciwsłoneczne - różowe!

Które z pisaków/kredek są zużyte w pierwszej kolejności? Oczywiście te w kolorze różowym!

Już nie mogę!

Jedyne, co mi pozostało to cierpliwie czekać aż moja mała dziewczynka pokocha inne kolory.
Tylko obawiam się, że wtedy nie będzie już moją małą dziewczynką!

***

Dla równowagi postanowiłam zająć się dzisiaj małymi chłopcami. Pierwszym z nich jest Igor, drugim - Maciej.



Zdjęcia obu chłopców są w oprawie zestawu Papriki "Dolce Gusto":


Zestaw możecie nabyć w Scrap and Friends. Znaleźć tam możecie również piękne QP. Polecam!


- I to by było na tyle!

2 komentarze:

doti40 pisze...

U nas na szczęście dominuje kolor czerwony, różowości są wstępnie "obwąchiwane" ;)

Paprika pisze...

thank you very much agnies,your page is fantastic...

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).