poniedziałek, 5 października 2009

O tym, że wszystko płynie

Ojej, jak ten czas leci, jak wszystko się zmienia!
Nieżyjący już Jan Twardowski - tak, ten ksiądz od poezji - napisał w jednym z wierszy:

"Nie płacz w liście
nie pisz że los ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
odetchnij popatrz
spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia (...)"

/Jan Twardowski "Kiedy mówisz"/

I właśnie otwiera się moje okno. Na razie to skromne okienko, wręcz lufcik :) Ale dostaje się do mnie maleńki powiew swieżości, nowości i optymizmu. Jeśli uda się zaczerpnąć powietrza w płuca tak, by się zakręciło w głowie... Będzie fajnie!

A na poprawę nastroju nowe, fantastyczne zestawy!

MaryPop Designs "Crazy Autumn":

Dostępny tutaj
Moje prace:



Zajrzyjcie również na bloga Mary - znajdziecie tam freebiesy i CT Call!

Drugi zestaw, z którym spędziłam miłe chwile to "Dark night" autorstwa Jolanty

dostępny w HM Scrap Shop lub w ScrapBird
Z niego również powstały dwie prace:




A na zakończenie raczek od Moni


Dziękuję!!!

I to by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).