wtorek, 20 października 2009

O nowych zestawach

Pojawiły się kolejne zestawy. Są one coraz piękniejsze, więc nie zwlekam i czym prędzej je prezentuję!
Do biegu, gotowi, start!!!

Wczoraj w ScrapBird zagościł najnowszy zestaw Agnesingap zatytułowany "Rainy weather". Jest niesamowicie bogaty i różnorodny, zaś mnie oczarował... rower...

Moje prace:




Drugi zestaw to "Your Autumn" Jolanty (do nabycia w ScrapBird i w HM ScrapShop)

Moje prace:




A na zakończenie smak wina. Poczułam go dzięki Eledhwen i jej nowemu zestawowi "The Taste of Wine" (dostępnemu w Digiscrapbooking.ch).

To kolejny zestaw, który przywołał wspomnienia - tym razem z podróży przedślubnej, na zdjęciu winnica w Tokaju.



Sięganie po starsze fotki to świetna zabawa. A ile wspomnień budzi się do życia...
Oj, rozmarzyłam się!

- I to by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).