czwartek, 24 września 2009

O pomysłach, porządkach i nowych zestawach

Podobno do osiągnięcia sukcesu wystarczy dobry pomysł. Jednak od narodzin pomysłu do osiągnięcia sukcesu mija dużo czasu. A ile pracy trzeba w to włożyć! Postanowiłam uporządkować conieco w moim życiu. Zresztą wszędzie dookoła porządki - w parkach sprzątane są pierwsze jesienne liście, sąsiadki jedna za drugą pucują okna, a Małż przebąkuje coś o konieczności umycia samochodu hihi:)

A ja postanowiłam zrobić porządek w komputerze i pokazać prace, które zrobiłam w ostatnim czasie, a które leżały gdzieś w kącie. Na początek przedstawiam prace z cudnego zestawu Jolanty zatytułowanego "Magic":



Zestaw można kupić w HM ScrapShop lub w ScrapBird, a na zachętę przedstawiam jego preview:



Drugim fantastycznym zestawm jest "Hotchpotch" autorstwa Reny.

A oto moje prace:



Ten piękny zestaw dostepny jest w SunflowerScrap.
Nowy zestaw (dostępny tutaj) daje w ręce scraperek Rakusia.Nosi on tytuł: "Mein Schatz":


A ja ozdobiłam nim zdjęcie moich kochanych przytulaczków:



I to by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).