środa, 2 września 2009

O detektywie i nowym zestawie Rakusi

I zostałam wytropiona przez pewnego samozwańczego detektywa! Hm... Czuję się permanentnie inwigilowana! Teraz już nic nie będzie takie samo!
:)
(Zabrzmiało to choć trochę dramatycznie...?)

Fasiu kochana, detektywie jeden, a czytaj sobie, czytaj, oglądaj - cała przyjemność po mojej stronie! A i tak nie ma jak spotkanie "na żywca", więc czekam na Ciebie z niecierpliwością!

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Rakusia podzieliła się dzisiaj swym kolejnym zestawem zatytułowanycm "Capri". Oczywiście pracę z niego złożyłam, a jakże! Sięgnęłam po zdjęcie sprzed trzech lat, na którym jestem z moimi dziećmi. Na rękach trzymam mojego pierworodnego, zaś Hancymonka mieszka we mnie (choć nikt jeszcze o tym nie wie - nawet ja!).


Fajne tło, prawda? Więc spróbujcie sobie wyobrazić jak wygląda reszta!!! Rakusia zaprezentowała niektóre elementy w ten sposób:


Całość jest dostępna w HM Scrap Shop lub w DigiDesignResort. Polecam!!!


1 komentarz:

Unknown pisze...

Ha! Detektyw dziala na zlecenie, a ja znalazlam bloga niby to przypadkiem:-)

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).