wtorek, 15 września 2009

O nowym zestawie Rakusi i rakach...

Już jest w DDR najnowszy zestaw Rakusi zatytułowany "Rakastaa". Jak tylko dostałam go w swoje ręce, natychmiast zrobilam z niego prezent dla mojego brata i bratowej z okazji ich rocznicy ślubu. Prześlicznie wyglądaja na tym zdjęciu.
Bądźcie w życiu tak szczęśliwi, jak szczęśliwi jesteście na tej fotografii.


To tylko maleńki fragmencik tego, co można z zestawu Rakusi zrobić. Zachęcam - wygląda cudownie!



A ja mam następne prace! Są to raczki dla mojej quasi rodziny.


Credits: Collab "End Of Summer"



Credits: Marta24P "My love" - Martuś, gratuluję zestawu!


A na sam finał - raczki, raczki, raczki!
Najpierw rak Justyny - efekt "Weekendowej zababy - Ukryte znaczenia" na DSPL.


A dwa kolejne - to prezenty od dziewczyny o ogromnym sercu - Ani_725



Dziewczyny, dziękuję!!! :*

I to by było na tyle!

1 komentarz:

Ewa pisze...

Wspaniałe prace :)

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).