środa, 9 września 2009

O pięknej jesieni, którą przywołuje JolantaDesigns

Jesień ogłosiłam już w połowie sierpnia. No, może nie jesień, ale na pewno koniec lata. Moje dzieciaki wróciły z niedzielnego spaceru ze skabami w kieszonkach.Uwielbiam takie skarby - pachnące, błyszczące (niektóre jeszcze nawet niedojrzałe!) kasztany. Można z nimi wyprawiać cuda, ale i tak najlepiej sprawują się jako ładunek do wywrotki.

I kiedy dzieciaczki zajęły się kasztanami - ja zajęłam się najnowszym zestawem Jolanty - "Beautiful Autumn". Oj, frajdę miałam niezłą, bo przejrzałam zdjęcia z ubiegłego roku i mogłam stwierdzić, że przez ten rok sym mi zmężniał! Zresztą sami popatrzcie:




Całość zestawu prezentuje się tak:



Można go kupić w HM Scrap Shop, do czego gorąco zachęcam!

I to by było na tyle!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Piekne jesienne scrapki,a Macius juz nie bobas, oj nie...

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).