niedziela, 19 lipca 2009

O zbyt ładnej pogodzie

Wczoraj o godzinie 9.00 na termometrze za oknem było 29 stopni,zaś w mieszkaniu - 27. Nie otwierałam okien. Nie wiem skąd moje dzieciaki wzięły energię do skakania, ale wydawała się niespożyta! A ja ledwo żyłam, siedziałam przy dmuchawie i zrobiłam pracki dla pewnych baaaardzo sympatycznych znajomych i ich córeczek.

Credits: kit "Psychedelique"



Credits: "Voyage en bord de mer" by Marie


Credits: "Voyage en bord de mer" by Marie



Credits: Collaboratif "A quiet morning"

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).