wtorek, 28 lipca 2009

O nowym zestawie Rakusi i o czymś jeszcze!

Jest już w sklepach najnowszy zestaw Rakusi zatytułowany "Sentimental". Zestaw jest wspaniały, zaś nabyć go można w Digidesignresort



A ja z tego zestawu zrobiłam dwie prace. Na pierwszej z nich - przytulaki! Jak ich coś napadnie to przytulają się aż do przyduszenia:)



Tutaj jest... moja mama i ja! Zdjęcie zostało zrobione (ojej!) w 1980 roku, wiosną.



Ponadto obdarowana zostałam kolejnymi RAKami. Pierwszy z nich jest od Mary:



Tego RAKa zrobiła Eir

Dziękuję dziewczyny serdecznie! Są śliczne!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).