środa, 27 sierpnia 2008

Czas na zmiany!

Pora na zmianę. Od poniedziałku startuję w nowej pracy. W poprzedniej było fantastycznie i życzę każdemu takiego szefa i takich współpracowników. Jednak lepsze jest wrogiem dobrego i mam nadzieję, że udało mi się trafić na to "lepsze". A tymczasem korzystam z wolności, z jej ostatniej chwilki, z Tego, że Buba jest u mamy A., że Pyza zajmuje sie sobą, że Małżyk w pracy, że nie mam (o dziwo!) gości. I robię to, co mi sprawia frajdę. I wplatam wiersz A. Ziemianina...


Credits: wszystko by Shabby Princess, czcionka Maszyna AEG by Barmee.



1 komentarz:

Unknown pisze...

So good......

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).