piątek, 22 sierpnia 2008

Moj kolejny "pierwszy raz"

Oto mój blog. Blog. 

Czuję się nieswojo. Od zawsze notowałam, zapisywałam, upamiętniałam, wiec to, że założyłam bloga jest naturalna koleją rzeczy. Różnica polega na tym, że do tej pory moje zapiski czytałam tylko ja. Albo i nie czytałam hihi ;) Dlatego czuję się nieswojo.

Ciekawe, na ile sobie pozwolę? Na ile bedę chciała pokazać siebie? A może pójdę w stronę kreacji nowego świata? Tego jeszcze nie wiem. Czas pokaże.

A tych, którzy tu zajrzą, serdecznie pozdrawiam i zachęcam do zaznaczania swojej obecności, komentowania i - być może - wracania!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).