piątek, 8 października 2010

O tym, kto kogo urodził IV

- Mamusiu, ci tylko mamy lodzią dzieci?
- Tak, tylko mamy mogą urodzić dzieci.
- A ci mamusie-kotki lodzią małe kociaćki?
- Tak, Haniu.
- A mamusie-pieśki lodzią małe psiaćki?
- Tak.
- A mamy-ptaśki lodzią malutkie piśklaćki?
- Mamy-ptaszki znoszą jajka i z tych jajek wykluwają się pisklęta.
- Wsiśtkich ulodziły mamusie! To dlaciego mnie ulodził tatuś?

I jak tu tłumaczyć?

Przestałam. Chyba poczekam, aż sama zrozumie. Chociaż z drugiej strony fascynujące bywa śledzenie toku rozumowania małego człowieka. Ciekawe jaki nowy temat pojawi się w sferze zainteresowań Potomków, kiedy kwestie rodzenia dzieci zostaną dostatecznie zbadane, zanalizowane i odpytane :)

***

Oto Hania - jesienna, poznająca świat, zadające pytania i uważnie obserwująca. Zdjęcie powstało w czasie październikowego spaceru, kilka dni temu, jednak Hania wygląda na nim bardzo poważnie. A tymczasem ma tylko 3,5 roczku.


Do zrobienia tego scrapa oraz scrapa następnego wykorzystałam dwa zestawy Papriki zatytułowane "Et le vent soufflera". Piękny tytuł! I niezwykle piękne elementy wykonała Paprika. Na jej blogu możecie zobaczyć oba zestawy - zauważycie, że różnią się one jedynie odcieniami. W pierwszym odruchu stwierdziłam, że ten "vintage" jest piękniejszy, ale gdy zaczęłam zabawę z "klasycznym", doszłam do wniosku, że wybrać pomiędzy nimi nie sposób :)
Zajrzyjcie do Digidesignresort albo do S&F Shop, a znajdziecie tam nie tylko zestawy, ale też WA, ramki i QP. Zapraszam w imieniu Papri i własnym!
A na zakończenie - październikowy Maciek w zestawie "A wiatr wieje..." Papriki.



- To by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).