wtorek, 13 lipca 2010

O tym, że nie wszyscy chcą na wakacje wyjechać

Jakich to czasów człowiek doczekał, Panie Dziejku! Maciej nie chce jechać na wakacje!!!

Podczas śniadania potomki siedziały ze wzrokiem wlepionym w kalendarz ścienny, odliczały dni do wakacyjnego wyjazdu i planowały, co z sobą zabiorą.
Hania: Ja ziabiole moje lalećki i ublanka, i buciki, i ciałą waliźkę!
Maciej: A ja ziabiolę wsiśtkie śtlazie pozialne!
Ja: Maćku, zabierzesz z sobą tylko kilka samochodzików, nie będziesz miał czasu na autka.
Maciej: Dlaciego?
Ja: Bo po całym dniu pływania i chlapania w wodzie padniesz nosem w poduszkę i będziesz smacznie chrapał.
Maciej: A będę oglądał bajki w telewiziozie?
Ja: Nie bedziesz miał siły na bajki.
Maciej (wykrzywiając usta, ciapiąc oczami, by łzy miały odpowiednią wielkość i podnosząc ton głosu): To ja nie chcię jechać na takie gupie wakacie!

Po przeanalizowaniu tej naszej rozmowy zrozumiałam mojego potomka. Co to za wakacje? Toż to kolonia karna: zmęczenie, przymus(!) spania, brak czasu na zabawę, brak telewizora - ta wizja zakryła wszystko, co atrakcyjne w wakacyjnym wyjeździe :)

Ja też nie chcę jechać na wakacje! Przeraża mnie koniecznośc pakowania, układania tak, by to, co potrzebne znalazło się "pod ręką", sprawdzania, czy wszystko zabrałam. Gdyby ktoś zachciał przenieść mnie w cudowny sposób na miejsce wakacyjnego wypoczynku, gdyby ktoś zrobił dla mnie takie magiczne drzwi, dzięki którym mogłabym swobodnie przechodzić z "tutaj" do "tam" pokonując w mgnieniu oka te kilkaset kilometrów...

***

Dzisiaj zestaw Agnesingap Designs zatytułowany "Sea waves". Przeniósł mnie on w rejony nadmorskie:
GSO


Piękny zestaw... Nabyć go można w SunflowerScrap

***

Ostatnio dostałam kilka raków, którymi się nie pochwaliłam i za które tutaj nie podziękowałam!
Zaczynam więc!
Rak od Moni:


Rak od Mavee:


Rak od AgnieszkiW:


Rak od Doti:


A ponieważ Doti nieustannie mnie czymś "raczy", postanowiłam się odwdzięczyć i oto przeznt dla Doti i jej Laurki - nadmorskie klimaty z zestawu AgnesingapDesigns "Sea waves":




A ja biorę się za przygotowania do wyjazdu! Gdyby ktoś z Was miał gdzieś - na przykład na strychu - te magiczne drzwi przenoszące do wybranego miejsca, to niech mi wypożyczy na tydzień, co?

- I to by było na tyle!

3 komentarze:

doti40 pisze...

Wiesz - zawsze jak czytam Twoje teksty to się uśmiecham! teraz też tak było! A mój uśmiech niebezpiecznie się powiększył, jak zobaczyłam scrapa z Laurą w roli głównej!!! Dziękuję Ci bardzo!!!! Piękna praca, z poczuciem humoru! I wiesz, że to jest pomysł na wakacje dla Maćka? Nogami na plaży, twarzą w oknie z widokiem na telewizor! I okazuje się, że laura z maćkiem też ma dużo wspólnego - razem by "wyjali" wozami strażackimi!
Udanych wakacji!!!

doti40 pisze...

jeszcze nie zapytałam - u siebie mogę pokazać RAKa od Ciebie?

AgaWa pisze...

Oczywiście, że możesz! cała przyjemność po mojej stronie!

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).