sobota, 31 lipca 2010

O tym, że nie dość zmian!

Potrzebuję zmian. Ich lista wisi przymocowana magnesem do lodówki. Co jakiś czas jedna pozycja z listy bywa skreślana, ale w zamian pojawia się kilka nowych. Po wczorajszych spacerach po sklepach rozmaitych zmamarzyły się mi nowe meble... Widziałam takie, które pięknie wkomponowałyby się w moje małe mieszkanko.. Hm...
Pospacerowałam między nimi, pogłaskałam je po ściankach bocznych, powąchałam ich cudowny zapach nowości i obiecałam sobie (i im też), że po nie wrócę :) A na pocieszenie kupiłam zegar ścienny do kuchni. Odkąd mieszkam tutaj, "u siebie", nie miałam w kuchni zegara ściennego, a mimo to przez wszystkie te lata miałam odruch zerkania na ścianę, by sprawdzić która godzina. Od wczoraj jest - i choć nie tyka, to z przyjemnością zerkam na niego, by sprawdzić, która godzina!
Mała zmiana, a jednak zawsze jakaś zmiana! Co dalej? Może te meble...?

***

Najnowszy zestaw MaryPop nosi tytuł "Forever" (do nabycia w Shabby Pickle Designs).Zapraszam, odwiedźcie bloga Mary, zobaczycie cudeńka, jakie można z tego zestawu stworzyć, znajdziecie piękne dodatki (QP, ramki) a także 2 bonusy freebie :)

A oto moje prace z tego zestawu:



A teraz ponierobię nic. I to będzie taka mała zmiana :)

- I to by było na tyle!

1 komentarz:

nie tylko moimi oczami pisze...

hej scrapy piękne to ty wiesz ;-)) uwielbiam cię podczytywac tak swobodnie piszesz ;-)) no i wracaj czym prędzej po te meble bo tez pewnie tęsknią za tobą skoro obiecałaś ...
pozdrawiam

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).