poniedziałek, 20 września 2010

O tym, kto kogo urodził

Hania, jak to Hania, zadaje pytania! W dodatku coraz bardziej dociekliwe!!! Oto nasza ostatnia rozmowa:

- Dlaczego wy ciągle rośniecie i rośniecie?
- My już nie rośniemy, Haniu.
- A dlaczego jestem malutka?
- Bo gdybyś była duża, to nie zmieściłabyś się w brzuszku.
- A kto urodził Maciusia?
- Ja urodziłam.
- Miałaś duży brzuszek? I on tam siedział?
- Tak miałam duży brzuszek.
- A mnie kto urodził? Tatuś? Podzieliliście się?

Oj, Haneczko, gdyby dało się tym podzielić, to uszczknęłabym troszkę tej rozkoszy i dała tatusiowi zakosztować :)

***

Rodzenie - rodzeniem! A ja mam do pokazania kilka prac.

Na początek zestaw "Violet Meadow" autorstwa MaryPop. Zestaw cudowny, z pięknymi wrzosami, których (jeszcze) nie wykorzystałam. Bo ja to taka przekorna dusza, która z zestawu mającego w tytule "violet" wydobyła... jesienne szarości. A oto co mi wyszło:

Troszkę smutna ta Hania. Zamyśłiła się, a ja "pstryk" - i mam taką Hanię na zawsze! Ta obok mnie, zadająca kolejne pytania to już jest trochę inna Hania...

A poniżej Hania i Antoś. Antoś na tym zdjęciu przeprasza Hanię. Ma za co! Co więcej - nie były to jedyne przeprosiny Antka. On już tak ma, że cokolwiek chce zrobić, zawsze później kogoś musi przeprosić. Niektórzy mogliby powiedzieć, że Antek jest niegrzeczny! Ale nie! Nic z tych rzeczy! Tosiek jest po prostu konsekwentny i po trupach dąży do wyznaczonego celu :)

Zestaw MaryPop możecie mieć odwiedzając SPD. Jak zwykle zapraszam również na bloga Mary - wyszperacie tam dużo fajnych rzeczy!

***

Drugi zestaw, jaki dostałam w moje ręce to cudowny ze wszech miar prezent od Iwony (StarLightDesigns) - "Use your love". Już dawno nie miałam tak wyjątkowego zestawu. Mnóstwo kompozycji z drobnych elementów, wszystko w delikatnej kolorystyce, dobrane ze smakiem - perełka! Zrobiłam z tego zestawu dwie prace - na obu są mamy ze swymi pierworodnymi. Różnica jest taka, że jeden pierworodny został starszym bratem, drugi jeszcze nie. A podobieństwo?
No cóż, mają wspólnych dziadków :)



A na zakończenie niespodzianka. Moja praca wygrała w wyzwaniu z mapką na forum DSPL. Praca wydawała się mi totalnym zwyklakiem, nie czuję się dobrze w mapkach, tak więc wyróżnienie to szczególnie mnie ucieszyło! Mapka do pobrania tutaj, wykorzystałam zestaw freebie ACO "Bruissements Mer Sable".
A oto "dzieło":


- To by było na tyle!

1 komentarz:

doti40 pisze...

Zacznę od końca ;-) Co byś nie pisała o swoich pracach z mapek, to ta jest perfekcyjna!!! Ja taki efekt chcialam osiągnąć, a Tobie się udało!!! Kolorystyka, fotka, skromny element .... i wygrana zasłużona!!! Prace z zestawu Ivonki piękne i delikatne. "Violet" Mary - pięknie szary ;-)
A rodzenie doprowadziło mnie do łez śmiechu!!!

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).