sobota, 7 listopada 2009

O cofaniu się w czasie

Niektóre zestawy, jakie wpadaja ostatnimi czasy w moje ręce, bardziej niż inne pasują do zdjęć pochodzących z dawnych lat. Dzięki temu zdjęć moich i mojej rodziny kurz nie ma kiedy pokryć. Przeglądam je, wspominam, wracam do chwil, które uciekłyby z pamięci, gdyby nie te własnie stare fotografie.

Dzisiaj mam foto pochodzące sprzed 28, a własciwie 29 lat. Na tym zdjęciu jestem ja z moja mamą. Był koniec zimy 1981 roku, siedziałam na lodówce :) zaś tata robił zdjęcie, na którym miałam się znależć ja, mama i... mój brat, który narodził się w marcu tego własnie roku. Mama opierała się o lodówkę, na której ja siedziałam i było jej dość niewygodnie ze wzgledu na duuuuży brzuszek. To ostatnie chwile błogiego okresu mojego życia, kiedy to byłam jedynaczką...

Do zrobienia tego scrapa wykorzystałam zestaw Rakusi zatytułowany "Reflection", który dostępny jest w Digiscrapbooking.ch

A poniżej - Hania w dniu pierwszych urodzin. Śmieszny skrzacik, prawda?


- I to by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).