wtorek, 23 czerwca 2009

O ślubie

Niespełna 2 tygodnie temu byłam na ślubie. Młodzi - jak to młodzi: piękni, szczęśliwi, na poczatku wszystkiego. Życie przed nimi, a to, co mają za sobą to maleńki kawałeczek wspomnień. Kolekcja tych wspomnień będzie rosła. Oby było jak najwięcej tych szczęśliwych!!!


Credit: LilyDesign "Tea Party", font: Kunstler Script




Credit: Tiramisu D "Summer Breeze", font: Dali




Credit: Collaboratif "Just Married"



A gdy już się oderwałam od prac ślubnych - zrobiłam raczka dla Helenki. A ponieważ - jak widać poniżej - jest ona jeszcze bardzo mała, RAKa oceni jej mama - Agapa :)



Pracę wykonałam z zestawu StarLight Design - Iwonko, dziękuję za prezent!







Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).