niedziela, 28 czerwca 2009

O pomysłach i braku pomysłów

Zaczęły się te wakacje. Nie mogłam sie ich doczekać. Miałam tyle pomysłów na spędzanie wolnego czasu a tymczasem okazało się, że pogoda krzyżuje moje plany. Więc buduję garaże z lego, układam całe torowisko i zawiaduję pociągami, ubieram lalki, tulę misie i pichcę... A w wolnej chwili siedzę przy komputerze. Oto co powstaje:


Credits: NewlifeDreams "Love, love, love", WA moje



Credits: Zalinka and Dallien "Sweet magnolia", WA - DSP Birthday Bonus


Nie pozostaje mi nic innego, jak poczekać - przecież do września mnóstwo czasu, prawda?

1 komentarz:

Dallien pisze...

Very beautiful LO, thank you for using our kit!!!

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).