poniedziałek, 27 kwietnia 2009

O tym, że jak czegoś nie ma, to trzeba to zrobić

Ostatnio szukałam jakichś ciekawych WA i diabli mnie brali na to, że jeśli coś znalazłam, to po angielsku. Postanowiłam, że zrobię conieco po polsku. Może i Wam się przyda...
Jeśli tak, to pokażcie mi swe prace, ja je pokażę innym :)

Z Tobą świat jest piękniejszy

Fonty: Stencil, Sylfaen, Vivaldi

Jeśli kobieta jest szczęśliwa...

Fonty: Segoe Print, Niagara Engraved, PMingLiU, Scriptina

Sztuka zycia to...
Fonty: Engravers MT, Scriptina, PMingLiU

Miłość to prawdziwy skarb
Fonty: Stencil, Palace Script MT, OctemberScript

Miłego scrapowania :)))

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Alpha(s),Font(s), Word Art(s) post on Apr. 27, 2009. Thanks again.

Anonimowy pisze...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 27 Apr [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 28 Apr [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Unknown pisze...

Oj jak dobrze,że są takie osoby,które jak czegoś nie ma, to zabierają sie do pracy.Ja poczatkująca w scrapach i Word Arty jak najbardziej dla mnie interesujące. Stokrotne dzięki!!!! Wiwat język polski!!!!

jolagg pisze...

Fantastyczne WA!!!

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).