wtorek, 11 maja 2010

O dzieleniu czasu na...

Czasem jest tak, że nie mozemy doczekać się jakiegoś dnia, jakiegoś spotkania, jakiegoś wydarzenia. Gdybyśmy mogli pokręcić "dyngsikiem" przy zegarku i sprawić, że ten jeden jedyny raz czas popłynie szybciej, bez zastanowienia chwycilibyśmy rzeczony "dyngsik" i kręcili do skutku.
Całe moje życie to jedno wielkie oczekiwanie: na wakacje, na lato, na zimę, na wypłatę, na odwiedziny, na sobotę, na spotkanie z koleżankami, rankiem na wieczór, wieczorem - na ranek i tak bez przerwy.
Czekam. Ten czas...

Poniżej zdjęcia w oprawie świetnego zestawu "Pink Think", którego autorką jest Rakusia. Zestaw kupić można w DSM. Warto! Ja zrobiłam z niego dwie prace - na blogu Rakusi możecie zobaczyć ich wiecej - jedna piękniejsza od drugiej. A oto moje:



- I to by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).