niedziela, 24 stycznia 2010

O dziwnych ludziach

Są na tym świecie ludzie, którzy uatrakcyjniają nasze życie. Spotkałam takiego kogoś.
Kilka dni temu moje młodsze dziecię obudziło się rankiem z przekrwionymi, zapuchniętymi oczkami. Gdy po południu oczka wyglądały gorzej, udałam się do przychodni na popołudniowy dyżur. Lekarka spojrzała na dziecko (badanie bezdotykowe, z odległości 1,5 m) i powiedziała, że jakaś infekcja. Jaka? Wzruszyła ramionami. Skąd? Kolejne wzruszenie ramoinami. Może od kogoś. Może z powietrza. Może samo z siebie. Krople pomogą. Czekałam na moment kiedy doda, że jakby nie pomogły, to dobrze byłoby wsadziś dziecko na trzy "zdrowaśki" do pieca.

Następnego dnia - gorączka i ból ucha. Znów przychodnia - tym razem "nasz" lekarz. Okazało się, że oczy chorują, ponieważ w uchu jest stan zapalny. Staranne badanie, wywracanie dziecka na lewą stronę, dokładne zalecenia, precyzyjna informacja, wyjaśnienie działania leków i ani jednego wzruszenia ramionami. Dodatkowo naklejka z napisem "Dzielny pacjent", cukierki z witaminkami i pierścionek z różowym motylkiem. Taki, jakie 3-letnie pacjentki lubią najbardziej! A jednak da się!

I co? Dziwny ten lekarz, prawda? Miły, uprzejmy, rzetelny - kurcze, coś jest nie tak! A już rozglądałam sie za kimś, kto dysponowałby piecem - tak na krótko! tylko na trzy "zdrowaśki"!

A dla odprężenia - dwa scrapy z zestawu Agnesingap "Wild rose" (dostępny w SunflowerScrap)



Na dokładkę jeszcze dwie prace dla P. Obiecane dawno temu, czekały na odpowiedni czas? zestaw? okoliczności? Nieważne! Zrobione z zestawu, który dostałam od AtrGrafic, zatytułowanego "Be my love":


Za zestaw dziękuję i polecam go tym, którzy już myślą w kategoriach nadchodzących walentynek!

- I to by było na tyle!

Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).