niedziela, 24 maja 2009

O chwilce czasu i o tym, że dobro przeplata się ze złem

Świat jest pełen kontrastów. Swiatło i ciemność, dzień i noc, dobro i zło, miłość i nienawiść, młodość i starość, zdrowie i choroba. Jest to potrzebne, tylko dlaczego tak często starość i choroba idą w parze. Czy sama starość nie wystarczy? Ech...
Dorwałam chwilkę czasu - w pracy maleńka przerwa w największym zamieszaniu, Bąble moje osobiste zostały na noc u Babai, a ja wykorzystałam nowy zestaw Doniar Czerwono-zielony.



Wprawdzie w tym, co zorobiłam nie widać czerwieni, niemniej jednak poniżej zamieszczam efekty mojej pracy:


Credit: Doniar Czerwono-zielony, WA - AgaWa



Credit: Doniar Czerwono-zielony, maska - by Babinetky


Brak komentarzy:

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).