czwartek, 16 października 2008

O zmęczeniu, sukcesie i ubiegłym lecie

Zmęczyło mnie życie. Ostatnio spada na mnie dużo więcej niż zazwyczaj obowiązków i najzwyczajniej nie wyrabiam. Na szczęście sukcesiki też są - od dwóch nocy łoże małżeńskie stało się z powrotem łożem małżeńskim! Hana wyprowadzona do własnego, "dorosłego" łóżka!!! Bez protestów, bez sensacji - pełna akceptacja nowej rzeczywistości!!! A żeby była równowaga, wstawiam scrapka z Maciejem. Scrapa, który powstał w ubiegłym roku w wakacje, który kuleje pod wieloma względami, ale - lubię go.

Credits:
tło: by Jade_T, koło - wycięte z tła MonaLisy, szycia - AgaWa, guziki - "Envolée de papillons" par Newlife, guziki z obwódką - by jcrowley, zielona wstążka i serduszko, sznurek, tasiemka - by petit moineaux, guziki przyszyte na krzyż - Leah Riordan Designs, guziki serduszka - Maria Designs, tag - by Tabrizia, zdjcia - AgaWa


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hej. Bardzo dziękuje za tak miły komentarz, czuje sie wyróżniona bo nie sądziłam że ktoś poza moimi znajomymi podczytuje moje notki na blogu.
Co do bałaganiarstwa to bardzo nie lubie tego w scrapach i postawiłam sobie jasno sprecyzowany cel: skromnie i prosto bez przepychu :)
zapraszam ponownie...pozdrawiam :)

To, co zrobiłam...

Wszelkie prawa do fotografii i tekstów zamieszczonych na tym blogu są własnością autora. Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).